Image
fot. kadr z filmu

Storytel został partnerem strategicznym Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA. Festiwal zbiega się w czasie z premierą cyklu słynnych opowiadań o Sherlocku Holmesie w Storytel. Twarzą i głosem tego niezwykłego projektu jest Borys Szyc, który w produkcji audio wcielił się w role główne wielu bohaterów opowiadań o genialnym detektywie - w tym Sherlocka i Watsona. Efekty niecodziennej produkcji i niezwykłej aktorskiej interpretacji goście Festiwalu zobaczą i usłyszą na żywo podczas finałowego koncertu na gali zamknięcia festiwalu w sobotę, 4 maja.

Storytel zaprasza również do spotkania z Sherlockiem Holmesem w miasteczku festiwalowym. Odwiedzający będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą główną będzie wyjazd do Londynu i wycieczka śladami Sherlocka Holmesa, a także bilety na koncert finałowy imprezy. W specjalnie wyprodukowanej na tę okazję stróżówce z londyńskimi gwardzistami oraz taksówce, które staną na placu Szczepańskim w Krakowie, każdy użytkownik aplikacji będzie mógł wcielić się w rolę lektora i spróbować swoich sił w interpretacji opowiadań o Sherlocku Holmesie, nagrać swój głos i wygrać słuchawki lub nagrodę główną. W sobotę miasteczko odwiedzi również Borys Szyc, który osobiście wybierze zwycięzcę konkursu.

Specjalnie z okazji festiwalu, Storytel udźwiękowi również trzy obrazy w Sukiennicach: „Kościuszko pod Racławicami” i „Hołd Pruski” Jan Matejki oraz „Pochodnie Nerona” Henryka Siemiradzkiego. Efektem Storytel podzieli się też z użytkownikami aplikacji.

Marka specjalizuje się w produkcji i dystrybucji contentu audio i coraz mocniej zaznacza swoją pozycję na polskim rynku kultury i rozrywki. Działania podczas Festiwalu Mastercard OFF CAMERA są tego kolejnym dowodem.

O Storytel:
Storytel to cyfrowa usługa abonamentowa, umożliwiająca streaming audiobooków na telefonach, tabletach i komputerach. Aby z niej skorzystać, należy zarejestrować się w serwisie Storytel i pobrać darmową aplikację, w której dostępne są tysiące audiobooków w języku polski i angielskim. Platforma działa podobnie do serwisów rozrywkowych z filmami czy muzyką - użytkownik wnosi stałą miesięczną opłatę i może słuchać audiobooków i podcastów bez żadnych ograniczeń. Firma powstała w 2005 r. w Szwecji, w Polsce działa od lutego 2016. Obecnie ma ponad 800 tys. użytkowników w 15 krajach. Więcej aktualności o projektach Storytel Polska można znaleźć w wirtualnym biurze prasowym firmy na www.storytelpl.prowly.com

Kontakt dla mediów:
Karolina Kawska                       
PR Manager Storytel Polska             
karolina.kawska@storytelconsultant.com                
600 446 943